9 de setembre del 2011

Avió i Arribada a Bamako





19h Sortida de Barcelona amb Royal Air Maroc destí Bamako amb escala de 2h a Casablanca. 

Esperant a l’aeroport de Casablanca, un belga em va demanar el mapa de Mali per fullejar-lo. Em va dir que havia viscut 5 anys a Mali (a Ségou) i que ara estava vivint a Burkina. Quan li vaig explicar la ruta que faria en bici, es va posar les mans al cap i em va dir: “Really? Be careful!!”. Si ja tenia dubtes de si anar o no a Tombuctú i altres regions, em va acabar de convèncer de no anar cap aquella zona ja que operen cèl·lules d’Al Qaeda del Magreb Islàmic (AQMI) i existeix risc de segrest. Em va recomanar Ségou ja que és una ciutat molt tranqui-la i gens perillosa, així com un poblat a uns 50km al nord-oest de Bamako que no vaig acabar anant-hi.

Arribada a Bamako dissabte de matinada sobre les 02.40h hora local. A Mali són 2h menys. Resulta bastant estressant anar esquivant la gran quantitat de pesats que t’estan esperant fora de l'aeroport, ja sigui per oferir-te canvi de divisa o per oferir-te transport, tot i que no crec que sigui gaire diferent respecte d’altres aeroports. Menys mal que m’esperava el conductor de l’alberg on m’allotjaria.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada