14 de setembre del 2011

Segona Etapa en Bici: Sié - Tongué, 69km

Aquell dia els camins estaven molt enfangats, havia d’anar sortejant un i altre bassal. En general es podien esquivar però n’hi havia alguns que m’havia de posar-m’hi de ple. Fins i tot vaig tenir una caiguda –sense conseqüències- pel maleït fang!

I, com no, una altra punxada. La vaig reparar i vaig seguir tirant milles.

Sobre les 13h vaig parar a menjar un plat d’arròs i patates en un poblat on era dia de mercat, Fatimé. Em vaig sorprendre del grup que es va formar al meu voltant, no podia passar desapercebut en cap moment! Vaig aprofitar també per comprar unes càmeres per la bici. Definitivament són molt més resistents, roda davantera sana i estalvi, cap més punxada!!! Llàstima que no vaig poder col·locar càmera nova a la llanta del darrere ja que al ser de doble perfil, la vàlvula era massa curta. Curiositat o no, només utilitzen Presta en les seves bicis.

Per la tarda vaig seguir rodant uns altres 15km, on vaig fer nit a Tongué. Aquell poble em va encantar, em van rebre molt bé. Vaig dormir en una habitació de l’ajuntament. Em van deixar un cubell d’aigua per que em pogués netejar. 








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada