10 de setembre del 2011

Bamako

Quina calda que fa, no porto ni una hora de peu i ja m’he pres dos refrescs! Pensava... on m’he fotut? La que m’espera quan agafi la bicicleta!! Dedico el matí a obrir el paquet i preparar la bici per la ruta. Tot perfecte excepte el cable del conta, que va arribar trencat. Vaig pensar en buscar algun soldador per Bamako però finalment el vaig arreglar jo mateix amb una mica de cola i cinta americana.

Per la tarda, vaig anar a donar un tomb amb la bici (sense alforges) per Bamako. Com que a l’avió no em van deixar pujar els cartutxos de butà pel fogonet, vaig estar buscant cartutxos però cap d’ells era compatible, així que res, no el vaig poder utilitzar.

Després, cap a l’alberg novament. Em va sorprendre la quantitat de turistes que estan de ruta per l'Àfrica Occidental amb moto o furgo.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada