16 de setembre del 2011

Visita a Djenné i, per la tarda, bus direcció Mopti

Fullejant la guia, el dia interessant per visitar Djenné era dilluns ja que era dia de mercat i la ciutat s’omplia de gent. No obstant, els divendres a les 14h és dia d’oració i també resulta interessant. Aquella mesquita és impressionant, segons em van dir, és la més gran del món feta de fang.

Per la tarda vaig agafar un autobús direcció Mopti. Em vaig haver d’esperar dos hores a que s’omplís, mentre els tres homes que esperaven i venien passatges m’anaven dient “African Time”, i això encara em posava més nerviós.

En el control policial de l’entrada de la regió de Mopti, em van fet baixar la bici de l’autobús. Volien veure algun document conforme la bici era meva. Després volien que els hi donés diners. Per moments pensava que m’hauria de desfer de la bici i seguir el viatge com a backpacker. Finalment, per a o per b, se’ls va passar l’afany de corrupció i vam poder continuar.

Si repetís el viatge, probablement aniria a Mopti en bici, però estava tant cansat que l’autobús m’esperava!!!









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada