20 de setembre del 2011

Últim trekking i Quarta Etapa en Bici: Bandiagara - Bankass, 40km

Pel matí continuem el trekking i visitem poblats propers a Begnimato. Al migdia vaig agafar la moto per tornar cap a Bandiagara. Molt recomenable el País Dogón!

Descans a la terrassa d’un hotel i, mentre menjo un entrepà, em preparo la ruta que faré la mateixa tarda per arribar a Bankass, que només està a 40km de Bandiagara.

Sobre les 15h surto cap a Bankass, els primers 5km es fan per asfalt, després s’agafa una pista molt molt molt guapa passant per poblats dogons, però això si, amb molt desnivell, més del que em pensava. Al primer tram hi ha molta pujada i sort que duia aigua de sobres, Després, una successió de tobogans fins arribar a una baixada molt inclinada, fins i tot hi havia trams del 9%!

Aquí és on vaig registrar la màxima amb la bici, 48kmh. Això si, les vistes espectaculars: a la llunyania es veia la gran plana amb Burkina Faso a l’horitzó. I enrere, la falla de Bandiagara.

Vaig arribar al campament per fer nit. Em vaig trobar un ghanès que estava vivint allà. Va ser amb un dels pocs amb qui vaig poder parlar anglès i em va recomanar una ruta pel meu pròxim destí, San, que encara era lluny, a uns 250km. La seva ruta no em convencia ja que em proposava rodar per asfalt tot el trajecte.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada