23 de setembre del 2011

Setena Etapa en Bici: Timissa - San, 125km

Em desperto amb sons de percussió ja que davant de la casa estaven preparant una actuació. Em va bé ja que m’espera una jornada dura, em queden 125km per arribar a San i la intenció és arribar el mateix dia.

Estic una estona amb els percussionistes i després començo la meva jornada laboral, ai, dic, cicloturista! Estic a uns 15km del “Carrefour de Djenné”. El Carrefour és on els autobusos fan parada per recollir passatge i on la gent pot estirar les cames i comprar menjar.

El recorregut de Timissa al Carrefour el vaig fer per una pista molt agradable i tranquila. Vaig haver de creuar un altre bassal d’uns dos pams de profunditat que, per sort, un motorista va passar abans mostrant-me la seva traçada.

Vaig descansar al Carrefour uns deu minuts, em vaig prendre una cola i unes galetes, vaig omplir bidons i vaig prosseguir la meva ruta cap a San. Ara si, seria asfalt tot el trajecte. I tenia ganes de rodar per asfalt ja que les pistes que havia pres els dies anteriors m’havien desgastat bastant.

Les primeres dos hores rodo bastant ràpid, 23kmh. Segons el GPS, si mantinc aquesta mitja, al migdia seré a San. La tercera i quarta hora baixo una mica la mitja i aconsegueixo creuers de 18kmh.

Parada a un poble per descansar i agafar forces. Sort que hi havia un bar i em vaig prendre 4 refrescs seguits per hidratar-me. Després m’agafa una mica el baixó ja que encara estic molt lluny de San i hi ha molts falsos plans que acaben podent amb mi. Em queden uns 50km per arribar i estimo que arribaré just abans que enfosqueixi, vora les 18.30h o així.
Tot i que la carretera asfaltada dóna una mica de volta va ser la millor opció. Vaig veure al mapa una pista que anava camp a través però no em vaig atrevir a agafar-la ja que segur que hi haurien hagut imprevistos.

Ja trobava a faltar les punxades...i, llantasso, em vaig menjar un sot insalvable! Arreglo càmera i uns policies em diuen que estic a només 14km d’arribar.

Els últims trenta minuts els vaig fer amb la lot en mà per il·luminar-me, vaig trobar a faltar el frontal! No portava llums a la bici ja que pensava que no les utilitzaria.

Recomanació: molt útil el retrovisor a la bici ja que a l'avançar-te un camió, autocar, cotxe o similar l’esglai serà menor!

Una de les etapes més dures per haver recorregut tants quilòmetres. En alguns trams vaig trobar a faltar un altre rodador per posar-me a roda.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada