27 de setembre del 2011

Últim Dia a Bamako

Últim dia per terres africanes. Un cop més, el temps ha passat volant. Matí de tranquis llegint en una pastisseria i per la tarda vaig anar a una piscina municipal a refrescar-me una mica ja que la calor era molt sufocant.

Per la nit vaig preparar les alforges, vaig empaquetar la bici i em vaig dirigir a l’aeroport.
Un cop a l’aeroport, els de Royal no sabien que fer amb aquella capsa tant gran, van passar deu minuts tot preguntant-me una vegada i una altre si realment hi havia una bici allà dins. Finalment els de Royal no em van cobrar cap suplement, cosa que em va sorprendre gratament.

En resum, una aventura molt guapa, i des del meu punt de vista, en absoluta perillosa.

A tots aquells indecisos, els recomano perdre la por i fer un viatget d’aquest estil J


Finalment, repassant GPS i conta, m'han acabat sortint uns 700km rodats en bici i tants altres en autobús local.



Recomanacions:

-          Perdre la por a fer un viatge d’aquest tipus, que hi ha molt a descobrir
-          No fer molt cas de les “recomanacions de viatge” del MAEC
-          Preparar-se bé les etapes i fer-se amb un GPS
-          Paciència, que a Àfrica es respira un altre ritme...

"Vosotros, los europeos, tenéis los relojes, pero nosotros tenemos el tiempo", proverbi africà






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada