18 de setembre del 2011

Autobús direcció Bandiagara i primera nit al País Dogón

Em llevo ben d’hora pensant que l’autobús cap a Bandiagara sortirà d’hora, però no és així.
Vaig estar a la parada unes tres hores esperant a que s’omplís, on em va donar temps de conèixer un parell de metges cubans. Un d’ells anava cap a Bankass on s'hi estarà treballant els propers 2 anys. Vam compartir el mateix autobús.

Àdhuc sent un trajecte curt (només hi ha 75km de Mopti a Bandiagara), als 25km d’haver sortit de Mopti, l’autobús es va avariar, problemes de canvi, pel que vam estar a la cuneta tres hores ben bones esperant a que l’arreglessin. Durant l’espera, al cubà i a mi ens van invitar a un te.

Dia perdut, em penedeixo de no haver fet aquesta etapa en bici ja que els paisatges són molt xulos, la carretera és asfaltada i poc transitada.

Finalment, el bus aconsegueix arribar a Bandiagara, deixo la bici en un hotel i seguim cap a Bankass. Un cop allà, vam marxar amb el guia i les motillos cap al País Dogón, concretament a Kani-Kombole, on vaig fer la primera nit. Vam sopar cuscús i vaig dormir a la terrassa, matalàs, manta i mosquitera tot veient el cel estrellat, impressionant!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada